späť

V Klubovniach sa bude variť jedinečné pivo. Ľudia rozhodnú aké!

Medusa Group | 11.12.2014

Sieť Klubovní, moderných pivární, ktoré interiérom i ponukou jedál priznávajú farbu k miestu či regiónu, pripravuje pre svojich zákazníkov špeciálne pivo. Toto unikátne pivo budú Klubovne variť spolu so svojimi zákazníkmi a všetkými, ktorí budú mať záujem zapojiť sa do tohto unikátneho projektu. Klubovne spúšťajú prieskum, kde sa budú ľudí pýtať, aké charakteristiky či kľúčové vlastnosti by malo ich obľúbené pivo mať. „Robíme to pre našich zákazníkov. Preto sa ich pýtame, aké pivo by im najviac chutilo. Podľa ich gusta pripravíme s odborníkmi vzorky a vyberú si to svoje. Pivo, ktoré bude iba v Klubovni,“ prezrádza o pripravovanom origináli marketingová manažérka Tamara Pavelková  zo skupiny Medusa Group.

Ľudia rozhodnú, aké pivo navaríme.
Sieť Klubovní je výnimočná dizajnom, ponukou jedál, nápojov, lokalitou, kde sa prevádzky nachádzajú. Na jar budúceho roka si zákazníci pivární budú môcť navyše pripiť unikátnym pivom, ktoré im načapujú iba v Klubovniach. Fanúšikovia piva už môžu byť na samom začiatku príprav klubovňáckeho originálu a to veľmi jednoducho. Ak sa zapoja do prieskumu a prezradia, ako si predstavujú to ideálne pivo, prispejú spolu s ostatnými k výsledku. Navyše, vybraní z nich sa môžu dostať do samotného centra diania – do pivovaru, kde sa bude mok variť, ochutnávať a rozhodovať o jeho finálnej podobe. Prieskum bude spustený od 15.12.2014 na stránkach www.klubovnackepivo.sk
 
Tím znalcov na slovo vzatých
Skupinu, ktorá bude vyberať tú naj chuť a zloženie piva, budú tvoriť skutoční milovníci zlatého moku  – tí, ktorí majú pivo radi, radi a často si ho vychutnávajú, rozumejú mu a prispejú svojim názorom do prieskumu. Ich odbornými partnermi budú skutoční pivní profesionáli, ktorí sa denne starajú o varenie pív  v hurbanovskom pivovare. „Sme radi, že môžeme využiť nielen špičkové technológie a postupy pivovaru, ale najmä skúsenosti a odbornosť tamojších profesionálov, ktorí poznajú pivo naozaj z každej jeho stránky.“ dodáva Michal Riják, prevádzkový riaditeľ spoločnosti Medusa Group.
 
Ideme na jedno!
Okrem originálnej receptúry bude mať pivo i vlastný názov. „Chceme, aby ľudia, ktorí prídu do Klubovne presne vedeli, ktoré pivo má v nej výnimočné miesto. Práve preto, že si jeho chuť sami vybrali. Názov originálu však nateraz ešte neprezradíme. Čo môžeme povedať už teraz, že prvý dúšok bude mať premiéru pri otváraní štvrtej, Petržalskej Klubovne,“ s úsmevom prezrádza Tamara Pavelková.