späť

Šéf Medusa Group Peter Štecko: Denné menu sú nešťastím centra Bratislavy

Medusa Group | 27.1.2012

 

Denník SME, sekcia Reštarácie SME, restauracie.sme.sk
Autor: Denisa Čimová, Jana Janků

 

Reštaurácia, v ktorej sa dobre cíti, by nemala byť prázdna a musí vyžarovať istú auru. Tvrdí, že je pre neho rovnako dôležitá kuchyňa, ako atmosféra a ľudia, ktorí v nej sedia. Je mu jedno, či reštaurácia varí taliansku, francúzsku či japonskú kuchyňu, ak z nej cítiť um, kreativitu, šikovnosť a nie financie a pompéznosť.

Tri roky sa v celosvetovom meradle skloňuje slovo kríza. Vaša firma napriek tomu otvára nové reštaurácie. Ako sa vám to darí?
„Kríza prináša okrem negatív spojených s klesajúcim dopytom aj mnoho príležitostí. Ja sa na to pozerám optimisticky. Krízu vidím ako príležitosť pre nás - narásť, získať nové priestory, uskutočniť nové akvizície. Už sa nám to tri roky darí. Samozrejme, aj my cítime mierny pokles dopytu v rámci korporátnej klientely. Našťastie v našich prevádzkach sa to súkromnej klientely nedotklo vôbec, skôr sme zaznamenali nárast.“

V čom vám kríza pomohla?
„Urýchlili sme procesy, ktoré by za normálnych okolností trvali možno dvojnásobný čas.“

...

Celý rozhovor si môžte prečítať tu:
http://restauracie.sme.sk/clanok/sef-medusa-group-peter-stecko-denne-menu-su-nestastim-centra-bratislavy