späť

MEDUSA CARD LÁME REKORDY

Medusa Group | 6.6.2013

MedusaCard používa už 20 000 zákazníkov reštaurácií skupiny

 

MedusaCard siete reštaurácií MEDUSA Group tento týždeň získala a odmenila dvadsaťtisíceho držiteľa tejto lojalitnej karty. Necelé štyri mesiace od spustenia tohto vernostného programu skupiny.
 
Verní zákazníci dvadsiatich dvoch reštaurácií Medusy nazbierali už viac ako 19 miliónov bodov, ktoré pre nich znamenajú mnohé výhody či zľavy.
 
Hoci medzi držiteľmi kariet je viac žien, muži ju používajú viditeľne častejšie – na počet použití i počet vykonaných transakcií.
 
Najobľúbenejším spôsobom využitia karty je „premena“ bodov na dodatočnú polievku alebo dezert, nasledovaná zvýhodnenou objednávkou veľkej domácej limonády, respektíve fľaše slovenského vína. Kartu takýmto alebo podobným spôsobom použilo už viac ako 4 000 zákazníkov.
 
Najmladším používateľom karty je pätnásť ročný mladý muž, tým najstarším 71 ročný pán.
 
Najčastejšie sa karta používa v prevádzkach Primi Eurovea a Presto Digital Park.
 
Aktuálne v týchto dňoch sú napríklad akcie – „drink vo dvojici“ za 6€ a 500 bodov, či „predjedlo výhodne“ – t.j. predjedlo grátis k hlavnému jedlu len za 700 vernostných bodov.