späť

Centrálna Klubovňa prezrádza model novej siete mestských pivárni

Medusa Group | 20.3.2014
restauracie.sme.sk

Najväčšia slovenská gastroskupina Medusa Group plánuje do dvoch rokov otvoriť sieť 15 až 20 pivární pod spoločným menom Klubovňa, pričom v názve bude aj prídavné meno podľa príslušnosti k danej lokalite. Vlajkovou loďou má byť bratislavská Centrálna Klubovňa.

S 500 miestami na sedenie sa Centrálna Klubovňa stala nielen najväčšou pivárňou, ale aj reštauráciou v metropole Slovenska. Súčasťou konceptu je totiž podávať nielen kvalitné pivo ale aj vhodné jedlá k nemu.

S čím daná lokalita žije

Predstavu vytvoriť celoslovenskú sieť podnikov určených pre milovníkov piva, dobrého domáceho jedla i spoločenského života naznačoval majiteľ  Medusa  Group Peter Štecko už dávnejšie. „Našim zámerom je vytvoriť sieť s prvkami pozitívneho lokálpatriotizmu. Chceme spojiť to najlepšie z tradícií dobrých pivární s modernými trendmi. Bude to sieť jednotná v produkte, servise a základnom interiéri. No zároveň svojim charakterom a výzdobou má každá reštaurácia odzrkadľovať konkrétnu štvrť či mesto s ich históriou i mikroživotom, teda tým, čím ľudia danej lokality žijú.“

...

Celý článok si môžete prečítať tu:
http://magazin.restauracie.sme.sk/c/7142538/centralna-klubovna-prezradza-model-novej-siete-mestskych-pivarni.html







 

Galéria

Centrálna Klubovňa prezrádza model novej siete mestských pivárni #1 Centrálna Klubovňa prezrádza model novej siete mestských pivárni #2